KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 13, 2008

PERHIMPUNAN BERJAYA DILAKSANAKAN..NAMUN..

petrol price hike proyest kg baru sogo 130608 02tranungkite - Saya turut serta dalam perarakan bagi membantah kenaikkan harga minyak sebentar tadi yg turut diketuai oleh YB Salehuddin ,saudara Mat Sabu dan kepimpinan keadilan yg lain.Walaupun sekatan polis yg amat ketat sehinggakan plan asal ke KLCC terpaksa diubah ke Komplex SOGO.Apa yg saya tahu,ramai orang telah berkumpul di KLCC untuk turut serta dalam perhimpunan aman sebentar tadi,bagaimanapun turut hampa kerana plan asal telah diubah menuju ke komplex SOGO di mana, semua kepimpinan berada di Kg.Baru untuk memulakan perarakan.

Selesai sahaja sembahyang Jumaat,orang ramai mula berkumpul di kawasan masjid untuk mendegar taklimat ringkas bagi memulakan perarakan.Setelah selesai taklimat,orang ramai mula mengambil tempat sambil dikawal rapi oleh unit amal Malaysia. Bagaimanapun anjing arahan Celaka Doloh bodoh,telah menghalang perarakan dengan menyekat jalan Raja Abdullah untuk menghala ke jln Sultan Ismail dan seterusnya Jalan Ampang utk sampai ke KLCC.
Bagaimanapun ketua perarakan telah mengubah laluan melalui jalan Raja Alang untuk berhimpun di komplex SOGO.Perarakan berjaya sampai ke komplex SOGO dan membuat ucapan bagi mendesak kerajaan celaka supaya turunkan harga minyak..... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive