KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 8, 2008

Apa terjadi dengan Bala sekeluarga?

alhusseyn51 | ...Apa yang sebenarnya terjadi kepada Balasubramaniam sekeluarga? Dimana Bala sekarang?Tidak mungkin dia mencari perlindungan di Kedutaan India sebab PM Abdullah kata Malaysia selamat

Anak saudara Balasubramaniam telah membuat laporan polis tentang kehilangannya bersama-sama isteri dan tiga anaknya pada Sabtu, percaya bapa saudaranya itu mungkin dikurung oleh pihak tertentu dan tidak dapat melepaskan diri.

Siapakah pihak tertentu yang dimaksudkan oleh anak saudara Bala tersebut?

Mengikut satu kenyataan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, Datuk Bakri Zinin, ada dua kemungkinan :

  • Beliau menyembunyikan diri kerana takut
  • Disembunyikan pihak yang mempunyai kepentingan selepas pendedahannya dalam dua akuan bersumpah yang dibuatnya.

Lim Kit Siang pula dalam blognya menulis :

This was what Balasubramaniam said in his press conference on Thursday when releasing his SD1:Ini adalah apa yang telah dikatakan oleh Balasubramaniam dalam sidang media khamis lalu sewaktu mendedahkan Akuan Bersumpah Pertamanya :

“If you have experienced being in a lock-up, definitely you will sign the statement. I have three children (to think about). Jika anda pernah mengalami kena lokap , tentunya anda akan menandatangani pengakuan tersebut.Saya mempunyai 3 orang anak (yang perlu difikirkan)

”I was arrested under (Section) 302 (for murder). What’s the reason? In the first place there was no reason for the police to put me in the lock-up. They can call me anytime to take a statement. I was the private investigator for Razak.” Saya ditangkap dibawah (Akta) 302 ( kerana membunuh). Apa tujuannya? Pertama sekali , tidak ada sebab bagi polis menyumbatkan saya kedalam lokap. Mereka boleh panggil saya bila-bila masa untuk membuat kenyataan.Saya seorang Penyiasat Persendirian untuk Razak.” ..
. ... selanjutnya.

2 comments:

Anonymous said...

agak2nya nyenyak ke tidur kalau memikirkan bagaimana kalau rakaman cctv di pameran berlian tu dah berlegar2 dari tangan ke tangan?.adakah sumpah Altantuya bermula,selepas sumpah Mahsuri di Langkawi berakhir..........ngerinya!,apa guna duit dan kuasa kalau tiada ketenangan?

Anonymous said...

Harap Bala tidak ditimpa bala.Mereka tidak ada hak utk menyimpannya.Nampaknya betullah seperti telahan semua orang.Ada konspirasi.Kalau tidak kenapa takut sangat dgn akuan bersumpah Bala yg dikatakan seperti sampah itu.Biar ajelah mahkamah menentukan kebenarannya.

Posting terkini

Blog Archive