KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 8, 2008

Ulasan Berita (Utusan Meloya)

cklee

Nak tergelak ada, nak ketawa ada, nak frust menonggeng pun ada. Bila saya baca utusan online pada hari ini, air mata saya nak mengalir rasanya. Tak tahulah kerana saya suka atau kerana saya sedih. Terkejut juga apabila Pak Lah marah-marah. Ataupun dia buat-buat marah. Ataupun dia baru je mamai terkejut dari tidur. Atau.. atau...

Tajuk beritanya - PM: Satu pengkhianatan Perbuatan sebar fitnah, bohong timbulkan persepsi negatif negara

Oleh HELMI MOHD. FOAD

PUTRAJAYA 7 Julai – Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, perbuatan pihak tertentu menyebarkan fitnah dan pembohongan secara meluas sehingga menimbulkan persepsi negatif yang mengetepikan kebenaran merupakan satu perbuatan khianat terhadap negara.

Sambil meminta gejala itu dihentikan segera, Perdana Menteri menegaskan, suasana yang meresahkan rakyat itu berpunca daripada tingkah laku segelintir pihak yang ternyata tidak menghormati prinsip-prinsip Kepercayaan Kepada Tuhan, Keluhuran Perlembagaan, Kedaulatan Undang-Undang serta Kesopanan dan Kesusilaan.

Beliau berkata, pembohongan yang disebarkan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) dan media Internet seperti laman blog dan klip video dalam YouTube merupakan usaha untuk menggemparkan fitnah-fitnah berkenaan dan ia tidak mendatangkan kebaikan kepada negara.

“Prinsip-prinsip Rukun Negara nampaknya telah ternoda. Kalau tidak banyak, sedikit demi sedikit ia mula terjejas.

“Amat menyedihkan dengan keadaan yang berlaku... semuanya datang daripada sikap, perbuatan serta tindakan kita. ... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

cube tanye dia balik....
membohong rakyat ngan korapsi tu dose ke idak...????

anak org baik-baik takkan tak tau kottt......

pandai borak je si laH nii.

Posting terkini

Blog Archive