KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 8, 2008

Email dari Saiful?

nuraflah | ..... Saya baru menerima e-mail dari seseorang yang mengaku dirinya Saiful dan menggunakan alamat sai7ul@gmail.com

Saya tidak tahu samada e-mail benar-benar dari Saiful ataupun hanya rekaan sahaja. Apapun, untuk tatapan semua, inilah email yang saya terima sebentar tadi :
-------------------------------------------------------------------------------------

Assalammulaikum saudari, minta disebarkan. Semoga Allah akan membalas orang yang memperjuangkan kebenaran.

Saiful Bukhari.

---------- Forwarded message ----------
From: Saiful Bukhari
Date: 2008/7/8
Subject: Bermuhabalah
To: news@tv3.com.my

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Rakyat Malaysia,

Dengan ini, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan ingin mencabar Anwar Ibrahim supaya BERMUBAHALAH di hadapan para ulamak.

Kepada Rakyat Malaysia yang dikasihi, Ingin saya tegaskan disini bahawa isu ini adalah ISU PERIBADI antara saya dan Anwar. Saya harap agar seluruh rakyat Malaysia bertenang dan tidak termakan dengan taktik kotor si MUNAFIK yang sedang dalam kelemasan ini. ... selanjutnya.
no2umno - Ramai la pulak yang mengaku jadi Sayfool.. Kalau betul, masa bersumpah kena siapkan bantal lapik bontot. Mungkin masih pedih ...... Jenuh dia cari penyokong. Kalau berani, nak jugak tengok saiful buat ceramah. Mesti ramai peminat dia datang.... kan ...kan....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive