KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 20, 2008

Che Det Liwat Rakyat Malaysia 22 Tahun

marhaen | Cakap pasal Che Det ni...teman rasa dia bukan sahaja telah mengamalkan teori liwat dalam sepanjang pemerintahannya selama 22 tahun itu. Ada kalanya dia mengamalkan teori sex orgy bersama Daim, Megat Junid, Aziz Shamsuddin dengan kerjasama AG dan KPN. Ada kalanya juga dia menggunakan teori-teori perlakuan sex lain bergantung kepada situasi yang dihadapinya...Pendek kata...Che Det ni memang bersifat sadistic orangnya....Dalam pemerintahannya banyak tindakan-tindakan beliau luar biasa...Luar biasa dari sudut extremenya sesuatu langkah yang diambil. Sebab itu teman juga tidak terperanjat jika Che Det menggunakan teori sex with animal dalam pemerintahannya.

Membaca ulasan beliau dalam Malaysiakini...beliau tak dapat lari dari memperli Anwar tentang kununnya beliau tahu dan mempunyai bukti perlakuan Anwar tersebut. Tapi peliknya....semasa proses penghakiman dijalankan pada tahun 98/99...apabila pihak pembela mahukan beliau ke mahkamah untuk dijadikan saksi...beliau mengelak. ... selanjutnya.

5 comments:

Anonymous said...

M-MENUDUH
A-ANWAR
H-HOMO
A-ANWAR LAWAN
T-TERUS
I-IMPAK
R-REFORMASI

Anonymous said...

Che Det dah tak relevan sekarang ni sebab dia sendiri keluaq dari UMmeno. Sat dia cakap lagu ni, sat dia cakap lagu tu. Dah nyanyuk dia ni....tu sebab dia merapu yg bukan-bukan. Pada Tok Det...lebih baik duduk diam-diam. Bila dah pencen, buat cara org dah pencen. Tak payah bising-bising. Biaq anak pulak yg tak over.

Unknown said...

dia ni memang ular! pengecut dan kaki bohong juga. sama aja dengan AAB. cuma AAB lebih berani. Mahathir cakap jer berdegar-degar, hati kecut macam terung busuk!

Anonymous said...

Tak payah ambil kesah apa yg dia kata tu.Rumah dah kata pergi,kubur dah panggil mai!mai! masih tak sedar lagi.Biarlah dia jawab dgn mungkar dan nakir sendiri.Doakan dia sempat bertaubat sebelum terlambat.

bidaralina said...

Dialog Si Sepol dengan tunangnya yang nampak tergesa-gesa kerana sudah terlambat ke rumah Najib.

Tunang: Kenapa terkejar-kejar ni bang?
Sepol: Liwat
Tunang: Kenapa terkejar-kejar ni bang?
Sepol: Liwat
Tunang: Kenapa terkejar-kejar ni bang?
Sepol: Aku nak Najib liwat akulah bodoh!

Posting terkini

Blog Archive