KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 20, 2008

Kalau Anwar di"AMBUSH" Polis Bertopeng.. Nasib BalaSubramaniam??

 tranungkite | ....Anwar bukan sahaja bekas Tmbalan Perdana Menteri, malah kini dia adalah Penasihat Parti Keadilan dan Pakatan rakyat yang menawan 5 negeri, namun layanan Polis Malaysia dibawah Umno ala keBinatangan!! dalam keadaan Media merekod kenyataan Anwar yang mahu segera ke IPK KL mereka masih mahu memalukan Anwar dengan penahanan ala skuad MOSSAD Israel!! itu Anwar, bagaimana nasib Bala Subramaniam? tidak mustahil polis bertopeng digunakan!! bukan sahaja pada diri Bala Subramaniam , malah ahli keluarganya. kalau keluarga Anwar boleh diganggu, inikan keluarga Bala Subramaniam.

sebelum ini anggota polis yang membuat tuduhan pada musa Hassan ayang dikenali team datuk Ramli yusof juga ahli keluarganya pernah ditahan Bpr dan Polis. maka tidak mustahil ia berlaku kepada Bala Subramaniam yang tidak mempunyai apa apa jawatan dan menarik perhatian media. boleh jadi skuad bertopeng ini juga menyerbu rumah Bala? ahli keluarganya diacu dengan senjata berat. dan skuad ini melarikan dia dan ahli keluarganya keluar dari Malaysia atau bersembunyi di Lokasi eahsia Polis.

Kalau dalam keadaan terang Skuad Polis bertopeng menahan Anwar dinafikan Musa Hassan dan Bakri Zinin, inikah tindakan yang tidak ada saksi media yang dilakukan keatas Bala dan keluarganya. Ingat dihari Anwar mengadakan sidang media bersama Bala Subramaniam pada jam 11, Datuk seri Najib tidak menafikan tuduhan pada waktu tengah hari, tetapi pada waktu magrib dan ketika Buletin Utama sedang disiarkan. kenapa Najib tak nafikan lebih awal, atau Najib berani menafikan setelah mendapat lampu hijau yang Bala dan keluarganya kini sudah di tuning over atau sudah berada dalam tahanan Polis. Ingat, peguam Bala merekodkan Bala hilang dalam jam 4 petang. sejak itu peguamnya gagal memnghubungi Bala melalui telefon. dan akhirnya pada kesokan paginya dia membuat sidang media dalam keadaan tertekan dan sugul yang mengambil masa hanya 10minit dan terus menghilangkan diri. kalau tidak anak saudaranya membuat bising, apakah Nasib Bala selepas itu. Ingat!! Polis kini bukan sahaja berani merogol budak perempuan didalam balai, menggugut tahanan malah ke peringkat mengebom tubuh badam manusia. kalau operasi bunuh ini mungkin sudah jadi biasa bagi skuad Musa Hassan dan Bakri Ziinin.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive