KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 20, 2008

Wajah-Wajah Rakyat Desperate

cursingmalay | Aku dah perasan dekat Petronas rumah aku ada notis letak muka pencuri dekat tepi pintu.Masa first2 dulu ada gambar satu brader pakai baju kemeja datang dengan kereta Wira.Brader ni perompak.
Baru2 ni gambar tu dah di update.Ditukar pulak dengan gambar satu family yang datang tiga beranak yang suka mencuri benda2 kecik,macam coklat ke.

Dekat rumah aku jugak ada satu Econsave,dekat Econsave ni lah tempat aku membeli barang keperluan setelah aku sedar selama ni aku membeli belah di Jusco dengan harga yang maha tinggi.Dekat Econsave ni ada notice board muka-muka mereka yang "wanted" atau ditangkap oleh kamera CCTV telah mencuri barang dari pasaraya tersebut.

Pada mulanya hanya ada gambar seorang brader melayu,gambar dia sorang je.Minggu lepas aku pegi tambah gambar sorang perempuan melayu.Hari ni aku pegi ada dah tambah gambar beberapa orang dah.Maknanya kes kecurian kat situ makin menjadi-jadi.

... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive