KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 13, 2008

Saya mungkin di tahan ...




wrlr | ...Sementara itu dalam satu sidang akhbar slepas berceramah beliau menjelaskan kepada soalan yang ditanya berhubung dengan panggilan dari pihak polis supaya hadir. “saya mempunyai pegalaman yang lepas dan sudah tentulah ianya sedikit sebanyak meninggalkan pengalaman dan apa yang pastinya orang yang sama juga turut berada dalam permainan politik ini.Cuma saya berharap mereka menghormati undang-undang”. Demikian jelas beliau .

Anwar juga turut menjelaskan bahawa beliau berpegang kepada janji Perdana Menteri bahawa keselamatan beliau adalah dijamin dan undang-undang dihomati. “Saya juga berasa bimbang berhubung dengan apa yang akan berlaku nanti.Pengalaman lama menjadikan saya berhati-hati,namun jaminan Perdana Menteri sedikit meyakinkan.

Sementara itu apabila ditanya berhubung dengan soal usul dari ketua pembangkang pada hari Isnin ini, belau berkata “kita tunggu dan lihat pada hari isnin ini”, jelas beliau lagi.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive