KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 13, 2008

Orang besar dan berpengaruh kena tahan

 tranungkite | ...Malam tadi 11.7.08 entah macam mana Buletin Utama TV3 suku boleh pulak melepaskan berita yang Perdana Menteri Israel Ehud Olmet disiasat 3 kali oleh polis berkaitan dengan tuduhan rasuah yang dilakukannya sebelum beliau menjawat jawatan PM.

Bukan main seronok lagi TV3 mengulas dan memaparkan gambar Ehud yang digiring oleh pihak polis ke bilik siasatan.

Saya cuma nak kata orang yang kafir dan yahudi yang disahkan sebagai musuh yang nyata pun tahu etika dan aturan jika terbabit dengan sebarang jenayah. Tahu diri masing-masing kat mana mereka berdiri, tahu mereka masing-masing samada langit tu tinggi atau rendah.

Malang teramat malang di Negara saya ni yang mana para pemimpin nya menjunjung Islam Had Hari lain pulak ceritanya.

Kalau dah duduk kerusi yang menjanjikan kuasa maka semua akan jadi suci , maksum dan sepi dari segala dosa.

Tak kiralah samada jenayah baru apatah lagi lah yang dah lama. Semua akan disembunyikan di bawah lantai. Bila ada yang menyebut maka akan ditempik dengan mengataka bahawa semua itu adalah fitnah semata-mata. Sanggup bersumpah keliling dunia menyatakan bahawa diri sendiri tidak pernah melakukan sebarang kesalahan.
Sungguhpun semua umat dah tahu bahawa sucinya mereka tak lebih dari taraf suci dalam taik. ( Nak guna suci dalam debu pun tak sesuai sebab debu memang suci , boleh buat Tayammum ).... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive