KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 25, 2008

Bila Saiful nak ke Permatang Pauh?

UMNO ingat kita bodoh ka?

Sumpahan Laknat Saiful tiada niat politik, menurunkan harga minyak RM0.15 pun tiada niat politik dan pemberian wang RM200 kepada penduduk berbangsa Cina oleh NG YEN YEN di Permatang Pauh pun tiada niat politik. Semuanya berlaku di luar jangka dan secara kebetulan? Poooraahhhhh !!!

Korang ingat rakyat ni bodoh ker?

Tapi dengan kenyataan yang dibuat oleh Ustaz Ramlang Porigi malam tadi, telah berjaya menutup semua tohmahan yang dibuat oleh UMNO terhadap musuh politik mereka calun permatang pauh, DS Anwar Ibrahim.

Sebelum itu, Nallakurapan telah menuduh Anwar mengambil wang sebanyak RM60 juta dari syarikat judi dan malam tadi juga, di beritahu kononnya 200 orang telah keluar parti Keadilan di ketuai oleh Bekas Setiausaha PKR Kedah, Zamil Ibrahim.

Sebelum itu, pada siangnya beberapa orang telah di tangkap kerana cuba mengedar dan menggantung banner berunsur tohaman, hasut dan perkauman.

Kini ... yang tinggal adalah SPR dan ......... yang bakal berbuat sesuatu untuk memastikan kemenangan di pihak calun UMNO, Arif Shah ...

Tapi tidak mustahil ... Saiful tiba tiba mahu turun ke Permatang Pauh untuk membuat kenyataan pula. Tapi .... aku nak bagi nasihat ... Jangan.

Sebelum orang kampung muntah hijau ... lebih baik Saiful berdiam diri.
Tapi Najib tak kan duduk diam ...... dia akan buat sesuatu. Awas

Dan apa kata Anwar? LAWAN ...... TETAP ....... LAWAN !!!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive