KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 25, 2008

BN terus main taktik kotor

mmutaligat | ...Justeru melihat kepada perkembangan kempen yang rata-ratanya menyebelahi Anwar, beliau merasakan BN mungkin akan berbuat sesuatu bagi mengagalkan Ketua Umum KeADILan itu masuk menang dan masuk ke Parlimen pada 28 Ogos ini.

"Saya melihat kepada kecenderungan provokasi yang dilakukan dengan laporan adanya bom dan sebagainya seolah-olah melihat berlakunya keganasan, walaupun sebenarnya tidak berlaku sedemikian," ujarnya.

Sementara itu seorang perayu undi Barisan Nasional (BN) mendakwa bahawa beliau diugut bunuh oleh sekumpulan penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) ketika mengedarkan risalah dan cakera padat (CD) di pasar Seberang Jaya berhampiran rumah calon BN, Datuk Arif Shah Omar Shah.

Dalam kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu, para penyokong parti tersebut turut mengambil gambar kereta milik mangsa, Aisyah Hussin, 43, merampas CD dan risalah serta mengepung peraih-peraih undi yang lain.

Aisyah kemudian membuat laporan polis di ibu pejabat polis (IPD) Seberang Perai Tengah di sini kira-kira pukul 12 tengah hari.

Jelas sekali dakwaan yang dibuat oleh Mahfuz dan laporan Polis menyokong BN ini membuktikan BN cuba menggunakan taktik kotor untuk memburukkan imej Pakatan Rakyat agar rakyat beralih sokongan kepada BN.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive