KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 13, 2008

PM minta jangan dibangkit lagi, Najib serah pada bahagian putuskan

MSTar | Tiada kewajaran pelan peralihan kuasa antara Perdana Menteri dan timbalannya dibangkitkan lagi kerana segala usaha sepatutnya ditumpukan kepada soal memenuhi kemahuan rakyat iaitu pembangunan, kata Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini.

Sebaliknya, kata Perdana Menteri, sekiranya pelan peralihan kuasa itu dibangkitkan lagi, ia akan menimbulkan pelbagai cerita dan kempen.

"Ada yang akan gesa supaya pelan itu dilaksanakan mengikut jadual... ada yang akan gesa (tempoh peralihan) dipendekkan," katanya kepada para pemberita selepas bermesyuarat dengan pemimpin kanan Khazanah Nasional di Kementerian Kewangan, di sini.

Abdullah berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan timbalannya Datuk Seri Najib Tun Razak bahawa beliau (Najib) menyerahkan kepada anggota Umno untuk memutuskan tarikh peralihan kuasa itu.

Najib pula menyatakan demikian ketika mengulas kenyataan Naib Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang meminta agar tempoh peralihan pada 2010 itu difikirkan semula kerana ia terlalu lama....seterusnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive