KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 9, 2008

Hindraf akan dikenakan tindakan

Bharian | Kerajaan akan menggunakan Akta Pertubuhan 1966 untuk bertindak terhadap anggota Hindraf kerana menimbulkan kekecohan pada majlis rumah terbuka Hari Raya Perdana Menteri dan menteri kabinet beragama Islam, di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Rabu lalu.

Timbalan Menteri Dalam Negeri, Senator Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh, berkata tindakan itu akan diambil dalam tempoh terdekat terhadap Hindraf sendiri, jawatankuasa penajanya mahupun anggota-anggotanya walaupun ia bukan satu pertubuhan yang berdaftar.

“Tindakan akan diambil. Kita ada banyak alternatif dan menteri akan melaksanakan tugas di bawah akta ini. ... selanjutnya.

2 comments:

Anonymous said...

Hindraf jangan diperlekehkan kerana ia ternyata telah mampu membantu mengubah landskap politik negara. Pada perengkat awal usaha menanganinya tidak cermat bila mereka dikasari semasa berhimpun ke suruhanjaya Bitish.Akibatnya ia menarik simpati majoriti kaum India memnokong pembangkang. Gunakan cara lebih berdiplomasi dengan mereka, Jika tidak keadaan tidak berubah.

Zorro said...

JANGAN HARAMKAN HINDRAF...YANG DAH SEMEMANGNYA PERTUBUHAN HARAM....JANGAN AMBIL TINDAKAN KETERLALUAN...NANTI SAPA NAK SEMBAH ANWAR IBRAHIM...TAKKAN ASYIK NAK HARAPKAN MELAYU HAPRAK MCM KHALID IBRAHIM SORANG-SORANG NAK SEMBAH ANWAR...BAGI CANLAH PADA HINDRAF...BIAR NAMPAK RAMAI SIKIT SAMI ANWAR AL JUBURI....

Posting terkini

Blog Archive