KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 11, 2008

Mengekonomikan Khalwat ... wakakakak

pemudabesut.
[.... ] Ceritanya begini; seorang wanita Umno telah ditangkap sedang berkhalwat dengan bekas ahlijawatankuasa Umno bahagian Rantau Panjang. Mereka dicekup ketika (katanya) sedang berasmara di dalam kebun getah. Tak terbayang bagaimana mereka boleh berasmara di tempat itu! Wanita Umno itu masih bersuami dan bekas ahli jawatankuasa Pemuda itu juga ada isteri dan merupakan seorang guru kanan sebuah sekolah di kawasan itu. (Biarlah saya tidak sebut nama kampung… malu orang kampung itu nanti).

Menurut kawan saya itu mereka sudah lama mengadakan hubungan sulit itu dan diintip oleh pasukan Pencegah Maksiat. Ketika pasukan Pencegah Maksiat itu mengepung pasangan itu mereka tidak menyedari dan terus dengan ‘politik’ mereka itu. Selepas pasukan itu memperkenalkan diri baru mereka sedar dan terkejut besar. Katanya si perempuan itu cepat-cepat menarik kain dan mengemaskan pakaiannya, selamba saja.

Kata kawan saya itu, pasangan itu kira berani juga. Kerana apabila pasukan Pencegah Maksiat memperkenalkan diri mereka juga turut memperkenalkan diri mereka. “Saya ahli jawatankuasa Pemuda Umno Rantau Panjang,” kata si lelaki. “Saya ahli wanita Umno Rantau Panjang,” ujar pula di perempuan engan bangga.... selanjutnya.
Mentang mentang lah negeri bawah pemerintah PAS, ahli UMNO terpaksa khalwat kat kebun getah. Tak ber projek beb ... wakakakak.
Kalau negeri diorang perintah sendiri, khalwat kat hotel mewah ... wakakakaka
Pandai sesuai kan persekitaran dengan ekonomi.
Mesti belajar tinggi. hehehe

Pemudabesut ni pandai buat cerita gembira pagi pagi buta ni.
Eh eh ... cerita ni macam betul .. korang check kat MSOMELAYU.
Syok nyeeee ....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive