KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 11, 2008

Roti Canai, teh tarik dah turun ... Rafidah bila lagi?

Price down: Workers at an Indian Muslim restaurant in Petaling Jaya busy preparing roti canai and teh tarik Monday as a notice on the price reduction is displayed for customers.- Kamal Sellehuddin/The Star.

Cerita pasal teh tarik, roti canai dan nasi kandar turun harga kat SINI
Tapi aku nak cerita fenomena misteri yang berlaku.

Malam tadi, aku hisap rokok di depan rumah. Tengah lengangkan kepala fikir camana nak bayar isntallment kereta bulan ni. Tiba tiba .. aku nampak satu garisan dari bumi ke langit. Aku panggil isteri aku untuk lihat sama. Dia pun terperanjat. Kami ramai ramai tengok. Lama juga benda tu kelihatan. Rasanya ramai saksi pada malam tadi.

Berlaku sekitar jam 10.00 malam membawa ke 11.15.

Isteri aku tiba tiba bergegas masuk ke dalam dan printkan berita semalam ... Hah dan dia jelaskan.
Fenemona itu memangnya dah di duga.

Punca fenomena itu berlaku adalah kerana Rafidah tak mahu letak jawatan dan mahu terus bertanding dan garisan dari bumi tu di panggil 'Rafidah Tongkat Langit'.

Wakakakakak .....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive