KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 11, 2008

Mansuh ISA: Terengganu hantar 10,000 orang

http://buletinonline.net/images/berita13/mansuhisa.jpg

buletin | .... “Kita optimis dan yakin akan dapat mengumpulkan 10,000 orang anggota pemuda yang akan turun menyertai Himpunan tersebut,

“dengan kerjasama setiap kawasan parlimen (Terengganu) kita harap dapat mencapai sasaran seramai 1,500 dari seriap kawasan,”kata beliau yang dihubungi Buletinonline semalam.

Katanya, walaupun tarikh sebenar belum ditetapkan lagi, beliau berharap pihak kawasan dapat menyiapkan senarai lengkap penyertaan dalam tempoh dua bulan ini.

Beliau berharap dengan itu, setiap anggota pemuda dapat me’uar-uar’kan program Himpunan Mansuh ISA ini bermula dari sekarang.

“Seluruh anggota yang terlibat akan mengedarkan risalah penerangan dan seruan ‘Himpunan’ kepada orangramai ditempat-tempat umum termasuk dipasar-pasar besar dan sekitar bandar Kuala Terengganu serta Bandar-bandar utama di daerah,”kata beliau.

Menurutnya ‘Himpinan Mansuh ISA’ kali ini mengambil ‘model’ Himpunan Aman BERSIH yang telah Berjaya diadakan setahun yang lalu, yang telah membawa impak yang besar kepada seluruh rakyat.

“Kemeja T (T-Shirt) Himpunan Mansuh Isa yang berwarna merah hitam berharga RM10 akan mula di edarkan bermula minggu depan,... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive