KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 29, 2008

Mana bukti saya ahli PKR? - Mawi

MStar | "Mana ada? Mana bukti?," begitulah reaksi spontan dari penyanyi popular Mawi ketika diasak dengan pertanyaan benarkah beliau adalah ahli Parti keadilan Rakyat (PKR), seperti yang heboh diperkatakan di sebuah laman web kini.

"Masa bila...?. Lagipun tahun 1999, saya belumpun mendaftar untuk mengundi di SPR. Jadi macam mana saya hendak sertai parti itu?," jelas Mawi menafikan berita yang tersebar di laman web tersebut.

Mawi, yang ditemui di saringan Separuh Akhir Muzik-muzik kategori etnik kreatif di Studio Sri pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam sebentar tadi, terus-terusan menafikan penglibatan beliau dengan parti pembangkang itu.

Kenyataan Mawi ini sekaligus menyangkal dakwaan bahawa beliau pernah bergiat bersama Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam pilihanraya umum ke-10 dan menyertai parti itu di bahagian Senai.

Dakwaan ini dibuat oleh Timbalan Ketua AMK Johor Zabidie Abas di kongres Angkatan Muda Keadilan (AMK) yang berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam hari ini.... more.
Jentera tampal poster je bro ... Apa masalah? Apa yang Mawi takut sangat?
Aku masa kecik dulu pun gantung poster UMNO. Peduli apa tu jam. ada duit boleh beli baju. Walaupun aku tak suka UMNO. Wakakakakak ...
Apa yang nak heran lagi.
Takut nak ngaku ? ... wakakakakak
Dah keluar fatwa, haram tampal poster pilihanraya? Kekeke
Berdosa besar ke?
Maklumlah .... Rezeki di tangan UMNO ... wakakakaka

4 comments:

Mr Joker said...

wak... mawi gelabah sebab bapak ekin ketua UMNO cawangan beb... silap hari bulan... yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran... hang tau la perangai UMNO macam mana... jeling gambar anwar pun salah beb..!

wakakakakakaka!

Anonymous said...

lupa dah tu
lupa dah tu
dah famous
biasa la

mangchikla said...

APA???? WAK BERSEKONGKOL DGN AMENO?? OH WAKKKK, SUNGGUH AKU TAK SANGKA, REMUK HATI AKU DGN PENGAKUAN KO NIH.. " err petang nih gi ke restoran kat blakang Tesco tuh ke? Pakai baju ape , bagi ler hint.. Den pakai serba hitam macam kedai makan sebelah supermaket bintang tuh...jumpa disana disana disana....

Anonymous said...

hahahahah...betul tu, kat kpg saya budak2 kecik2 amik upah pasang bendera...tp selalunya parti umno la sbb dorg dpt byk duit, PKR setakat nie xder plak sbb dorg xbg duit...begitu la kisah sebenarnya.

Posting terkini

Blog Archive