KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 28, 2008

Bicara saman fitnah Ali Rustam di tangguh

mutaligat |...Perbicaraan saman fitnah Ali Rustam terhadap bekas CEO Southern Hospital Abdul Hamid Mustapah (gambar) yang dijadualkan pada 30 dan 31 Julai ini di Mahkamah Tinggi Melaka ditangguhkan ke suatu tarikh lain yang akan ditentukan kemudian.

Abdul Hamid yang saya hubungi pagi tadi mengesahkan bahawa Peguam Mohd Ali telah memohon mahkamah menangguhkan kes tersebut ke suatu tarikh lain. Saya tidak mengetahui sebab mengapa ianya ditangguhkan. Insya Allah jika tarikhnya ditetapkan nanti akan saya maklumkan di dalam blog ini.

Berita tentang saman Abdul Hamid kepada Mohd Ali telah saya dedahkan di Blog pada 20 Jun 2008 yang lalu. Di bawah ini saya siarkan berita tersebut sepenuhnya sekali lagi.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive