KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 23, 2008

Poster Najib lebih banyak dari Arif

Melalui tinjauan msomelayu ....di permatang pauh, PKR mempunyai peluang cerah untuk menang. Antara yang menarik disebut, di Permatang Pauh .... Poster Najib lebih banyak dari Arif. Hmnm mahu berjimat atau mahu bagi tau siapa calun sebenar?

Sedikit dari artikelnya ...

Poster pula khasnya dalam DUN Penanti, jelas poster PKR mendominasi suasana dan telah menawan seluruh kawasan DUN berkenaan. Di Kubang Semang kubu kuat Pas poster PKR memenuhi setiap ruang dan sepanjang jalan. Pekan sehari di situ dikelilingi bendera PKR dan gambar calon Anwar. Pemandangan ini menunjukkan Pas memberi kerjasama sepenuhnya dalam pilihan raya itu. Kiri kanan jalan pula tercacak poster gergasi Anwar yang menggunakan slogan Merdeka dan sebaris janji yang menyakinkan rakyat beliau akan melaksanakan jika diberi mandat.

Anih poster atau banting BN berkurang sekali. Apakah ianya strategi ataupun sebaliknya tidak dapat dipastikan. Yang nyata gambar Mohd Najib Razak dan Abdullah Badawi lebih banyak daripada gambar Ariff Shah, seolah-olah Najib dan Abdullah yang menetang Anwar. Di sesetengah trempat gambar itu dipacak di tepi parit atau longkang, yang nyatanya gambar Najib dan Abdullah berada rendah daripada poster Anwar. ...selanjutnya

1 comments:

Siapalah aku said...

Sememangnya telah nampak bahawa di Permatang Pauh, bukahlah Arif itu buku dan ruas kepad Anwar, tetapi ia adalah buku dan ruas antara Najib dan Anwar. Najib bermati-matian berkempen di Permatang Pauh. Dilihat seperti yang bertanding adalah Najib dan Anwar. Aku yakin, Najib akan melakukan apa sahaja demi untuk memastikan Anwar kalah. Najib kini tidak boleh tidur malam. Apapun, sekiranya Anwar berjaya dan Pakatan Rakyat mengambil alih pemerintahan, Jangan Lupa seret Najib ke muka pengadilan.

Kes Altantuya
Kes komisyen
Kes Fitnah terhada Anwar
dan lain lain kes.

Semoga Allah bersama kita. Aminn.

Posting terkini

Blog Archive