KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 21, 2008

Ghafur kritik pedas !!!

Hah ..... korang cari berita menyiarkan kritikan berapi Ghafur pada kerajaan negeri melaka dan RTM. Habis dia belasah semua sudut. Datuk anugerah Melaka, tentang RTM siarkan lapuran terpilih dan macam macam lagi.

Di siarkan di Berita Harian dan laman blog yang lain. Sedap juga sesekali terlepas semua kata kata pedas cam tu.

Maklumlah dah lama sungguh tak der berita macam gitu kat media arus Perdana.
no2umno pekena nasi belauk pagi ni....leps ni nak test satey di waktu pagi.
Salam....

Wakakakaka ....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

kapaksiam said...

Wak kirim budu 3 botol

Taraknama said...

perghh dah pakai blackberry dah tuu TAHNIAH maju setapak lagi he he he

Tok Moh said...

Wah best la wak dapt layan nasik berlauk...Nasik kawah pun best...

"Wak"..Cuba kau cari ketupat sotong..best woo.... Jgn lupa cari budu bawa balik...

Posting terkini

Blog Archive