KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 22, 2008

Melawat Tuan Guru

Akhirnya impian untuk mencilok melawat Tuan Guru Nik Aziz yang berada di Hospital Sains Kubang Kerian menjadi kenyataan.

Selepas solat maghrib, rombongan menziarahi Tuan Guru yang di dalam keadaan ceria dan sihat walafiat. Alhamdullillah !!! Tuan Guru beransur pulih. Perjuangan di teruskan.

Beberapa pesanan dan cerita di perolehi sepanjang temubual dengan Tuan Guru dan beliau akan keluar hospital di dalam masa terdekat. Butir perbualan .... ahhhh rahsia.

YB Fairuz [Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang] dan En Shamsul Iskandar [Ketua AMK Malaysia] turut berada di sana ketika itu.

Aku tak banyak mencelah ... tengok sambil senyum senyum sendiri. Ahhhhh ..... berjaya !!!
Hati senang ... dada di di duuuuduuu .....

Berikut adalah sedikit imej yang di perolehi ketika di sana.






Letih ... . Kerja banyak. Blackberry dah pulangkan. Tak der la member nak kutuk kutuk lagi. Dan aku pun tak boleh nak eksyen eksyen lagi.

Bantai tidur. Apa khabar kawan kawan ...? Emmmmm ...budu dah beli, tapi dah habis. Semua dah habis kitorang belasah kat sana.

Salam.....

16 comments:

nizamPKR said...

Aku berangan

Dapat jumpa sekali pun jadi la ....

mangchikla said...

Utk pengetahuan kengkawan sekian, wak yang gambo yg last sekali, kanan...lain pulak ruper die. ari tuh jumpa kat kedai makan, bintang supermarket nampak kurus je.Agaknyer sebab ari tuh die pakai sume itam kotttt....

rastanails said...

mangchik....yang baju oren tuh ko??
wak kao penyokogn kuek hindaf yo...

Anonymous said...

kah kah kah
mangchik ni boto ko?
Wak mudo lai la...
Tu yang kek sobolah kanan tu tuo.

mangchikla said...

Muekekekek... den toko jo.indak lak tahu den yang kawu konal lak si "wak" tu. Rasmi namo wak "Orang tuo" laaa...muakakakaka...wuwaiiiii pocah tombolang den. tak dapek den nulong.. rasta dude! caro si anonymouse golak tuh, raso raso den macam konaaaaaaalll yoo. sapo ek...

Anonymous said...

tak buleh la ese nak nyamar
Ekau kona yo.

mangchikla said...

Poii jauh jauh , bawak la buah tangan. Mcm den, poii ko KT , teringek kek ang, bawak balik sotong bagi kek ang.. Ang poiii Kelantan, sekurang kurangnyo bawak la balik etok etok... haiiiiiii,"batu bolah, batu botangkup, eden kompunannnn, tolor tombakoiii eh, silap, etok etok"..isk

rastanails said...

mangchik...
dio nak nyamar lah tuh...
wak....mangchik dah lotak jampi kek kau tuh...
kut2 takot kau beghubah sokong umno...
muahahah

MJ guevera said...

hehehe...wak takdo dlm gamba...maso wak terpos gamba dio dulu dia gomuk sikit.....ngiku dr memori den....tak do sorg pun yg samo rupo bontuk ngan wak kek dlm tu.

mangchikla said...

cover line...akakakakakakakkaka.. gamba last, kanan.....muakaakkaak.. sekian,

nobisha said...

Dengan ikhlas, saya juga mendoakan agar Tuan Guru Nik Aziz segera sembuh dan diberikan kekuatan untuk meneruskan perjuangan yang masih panjang ini.

mozilla said...

Hoi aku lambat meraikan kejayaan Wak
Syabas
Mana budu aku?

Anonymous said...

Salam dari Shah Alam...

Yang baju hindraf tu namanya Jack..
Kesian jack gambar nampak kat cermin je....nasib baik ada cermin..

Yang ada jambang sikit tu...dengar citer orang kuat Sam...kuat apa tak taulah...tapi orang kuat AMK Selangor dengar2nya...

Wak mana ada kat gambar tu..

Sebab dia yang ambik gambar semua tu....hahahahahahahahahaaha...

Mat Kelambu tak dapat ikut....

Anonymous said...

bro, hang beli budu cap apa? budu projek diraja ke? budu tu memang patut beli, sedap juga. tapi kalau takat nak yang cap ketereh tu, kat jusco KL ni pun belambak, cuma antara fresh tak je la. hehehe

garden

armouris said...

kita doakan supaya TG Nik Aziz sihat dan panjang umur...

tapi dalam masa yang sama, sebagai langkah berjaga-jaga supaya tak bergaduh di kemudian hari, pengganti beliau sebagai MB Kelantan perlu dicari...

info-jariah.blogspot.com
info-kesihatan-anda.blogspot.com

Anonymous said...

seeloknyalah diambil pendekatan nabi saw, dan para sahabat untuk memilih pemimpin....dan pilihan ramai rakyat kelantan. aku sudah ada calon untuk disyorkan...yang nampak kaliber.

garden

Posting terkini

Blog Archive