KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 12, 2008

Buang pemimpin amal politik wang dari Umno - Mahathir

Pemimpin-pemimpin Umno yang mengamalkan politik wang patut dibuang daripada parti supaya ia menjadi pengajaran kepada yang lain, kata bekas Presiden Umno, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Dr. Mahathir berkata, seluruh negara mengetahui bahawa pemimpin-pemimpin Umno, walaupun bukannya semua, mengamalkan politik wang ketika pemilihan parti.

Justeru, kata beliau, mereka yang mengamalkan politik wang boleh menjadi pemimpin tetapi tidak mungkin dipilih oleh rakyat dalam pilihan raya.... selanjutnya di MStar.
Patut lah Mahathir sendiri pun UMNO dah lama buang ... wakakaka
Aku ingat lagi cakap dia dulu .. " DAH LAMA DAH ..... huhuhuhu" Wakakaka
Sapa yang ajar budaya rasuah dalam UMNO ni?
Masa dia jadi PM dulu tak cerita pun ... wakakakak
Siap tukar term ... dari 'Rasuah politik' kepada 'Politik Wang'.
Wakakakak .... Mahathir .. mahathir
Nyanyuk .... nyanyuk.

5 comments:

kluangman said...

Hang ni memang bangkai..

Sokonglah kalau 'isi' itu menjurus kepada dkebenaran walaupun musuh hang yang bercakap..

Dan tolaklah sebarang kemungkaran walaupun idola hang bercakap..

Jangan jadi pecacai buta perut ..

Anonymous said...

Kalau buang....takdak sapa tinggal dalam umno.

mozilla said...

Mahathir tu saje nak fight untuk anak dia. Dia tau yang nak lawan anak dia tu guna politik wang.

Sekarang ni baru dia cerita pasal ISAkan siapa yang guna politik wang.

Kalau bukan kerana tu. tak heran pun dia. Dia pun tau dulu dia lagi teruk.

Anonymous said...

Mahathir tu licik
Kalau apa yang dia kata, cuba fikirkan apa muslihatnya.

Orang tak pandai politik, serupa dengan kenyataannya baru baru ni, apa apa kaum boleh perintah malaysia.

Pencacai mahathir tak der lak komen pasal tu?

Sapa caya dia memang terkena

Anonymous said...

Betul tu si tua ni bercakap ingat anak dia tak terlibat. Gi lah risik-risik apa yang dihidangkan masa mesyuarat UMNO cawangan Putrajaya. 2x5 jarrr..

Posting terkini

Blog Archive