KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 15, 2008

KEPALA BABI di Melaka .. wakakakak

http://www.bloomingdaletraditions.ca/images/humor_images/Pig_Smile.jpg

Malam tadi di dalam Buletin Utama menyiarkan berita tentang tindakan orang orang tertentu menyangkut kepala babi di pagar rumah seorang pemantau penternak babi di Melaka. Ada kaitan dengan 'ugutan'.

Aku tidak mahu membuat sebarang ulasan merapu tanpa bukti. Tapi .... Ada yang terasa bahang dengan tajuk berita Buletin Utama itu. Contohnya,

Korang klik BLOG INI. dan BLOG INI

Satu blog menyalahkan PAS dan satu blog lagi menyalahkan DAP dan PAS.
Weyyy UMNO .... korang melalut apa tu?
UMNO macam dah tau tajuk berita TV3 tu akan akan mengena diorang kembali, kerana itu berita akhbar di internet tidak siarkan berita tu. UMNO takut kena sindir.

INi bukan soal DAP dan PAS la mangkok ... ini soal tanggung jawab 'FAIL' kerajaan negeri Melaka. Menteri yang sama bagi gelaran Datuk pada Shah Rukh Khan. Dulu dah cuba ditutup kes ni, tapi sekarang terbongkar kembali. Bermaksud, Melaka tidak benar benar menyelesaikan masalah ini tapi dok menyebuk tentang BABI MODEN di Selangor pulak.

Malam tadi bila sembang ngan kawan kawan, diorang syak tindakan ini ada kaitannya dengan Pemilihan UMNO Mac nanti. Ada team di dalam UMNO yang cuba nak jatuhkan Ali Rustam yang merupakan calun yang sesuai untuk jadi Timbalan Presiden UMNO. Korang tau kenapa dia layak?

Sebab dengan perangai bodek dan ampu serta bodoh bodoh alangnya tu. wakakakakakk !!!
Dalam UMNO yang penting bodoh, kalau bijak, takut makan tuan.

Maka kesimpulannya .... yang bodoh itu menawan. 'Datuk Shah Rukh Khan' vs 'Kepala Babi'. Wakakakakak !!!

2 comments:

feeqah said...

Ish
kene cuci blog ni dengan air + tanah
sebab ada khinzir

Anonymous said...

Persoalannya kenapa pemantauan tidak dijalankan oleh kerajaan negeri sejak dahulu lagi? Sekarang dah berkembang begitu pesat siapa yang susah?

Posting terkini

Blog Archive