KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 24, 2008

BERNAS KENA ... ECM LIBRA DAPAT

anotherbrickinwall

ECM Libra ke BERNAS? (Bhg 1)

Dengan asakkan-asakkan bertubi-tubi Berita Harian dan New Straits Times, tidak dapat dinafikan bahawa Dato Hishamuddin Aun, Ketua Pengarang Berita Harian, sedang membesar-besarkan peristiwa ini. Tidakkah Hishamuddin tidak gerun BERNAS menarikbalik iklan-iklannya dari Berita Harian dan NSTP?

Tidak dapat tidak, boleh dibuat kesimpulan mudah bahawa Hishamuddin Aun, yang diketahui ramai adalah sebahagian dari jaringan pemutarbelit Kalimullah-Annuar Zaini-Wong Chun Wai, sedang diperanankan untuk memutarbelit fakta dan memburuk-burukan BERNAS untuk satu "pihak atasan".

Bagi penulis blog ini, dari berita terawal mengenai kes ini, terlalu banyak yang mencurigakan dan tidak boleh diberi kepercayaan penuh. Pasti ada “udang disebalik batu”.

Pertama, anak-anak syarikat Media Prima adalah pemutarbelit berita yang sudah rosak reputasi kewartawanan mereka dan susah boleh dipercayai laporan mereka. Beberapa tahun mutakhir ini, pendedahan atau skop, kata-kata lingo wartawan, mereka adalah ketirisan maklumat yang terancang. Malah, penulis merasakan laporan yang keluar di KLPos pada Januari 2hb, 2008 mungkin adalah pembocoran yang diatur. More...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive