KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 19, 2008

ROSAK BENDERA BN ... SALAH. ROSAKKAN BENDERA PAS TAK PER ?

4,000 bendera BN dirosakkan
kosmo


DUNGUN – Bahang Pilihan Raya Umum ke-12 di negeri ini hangat apabila sebanyak 4,000 bendera yang dipasang di sepanjang dua jambatan merentasi Sungai Dungun dan Padang Astaka dekat sini, dirosakkan.

BENDERA Barisan Nasional (BN) bertaburan di Padang Astaka, Dungun semalam selepas dicabut dan dipatahkan oleh pihak-pihak tertentu.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 8.45 pagi semalam apabila pihak-pihak tertentu mencabut tiang bendera yang dipasang sekitar kawasan tersebut sejak minggu lalu.

Ekoran kejadian itu, satu laporan polis telah dibuat oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Dungun, Sazali Abbas di Ibu Pejabat Polis Daerah pada pukul 10.30 pagi.

“Kita harap polis dapat menjalankan siasatan dan mengambil langkah yang sewajarnya untuk menangani perkara tersebut,” katanya ketika ditemui dekat sini semalam.

Sementara itu, Pengerusi Badan Perhubungan Barisan Nasional Terengganu, Datuk Seri Idris Jusoh menyerahkan kepada pihak polis untuk menyiasat perkara tersebut.

“Perkara ini tidak boleh dipandang ringan memandangkan ia berlaku ketika tempoh prapilihan raya dan sebelum hari penamaan calon,” jelasnya.

Menurut beliau, sekiranya perkara tersebut tidak ditangani sebaiknya, perkara yang lebih buruk mungkin berlaku apabila hari pengundian semakin hampir.

“Saya meminta pihak polis memberi penekanan kepada isu-isu keselamatan di sini kerana kejadian seperti ini mungkin berulang,” katanya.

No2umnO - Aku bimbang .... kalau kalau yang merosakkan bendera UMNO dan BN ni adalah peniaga buluh. Untung juga niaga buluh musim Pilihanraya. Tapi kalau buluh untuk bendera PAS 'FREE'. BN kena bayar sebab, kalau tak der duit BN tak boleh buat kerja. Itu lah bezanya........Wak pun nak jual buluh. Buluh !!!!! Buluh !!!! Buluh betong, buluh pancing, buluh dacing ..... semua ada.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive