KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 25, 2008

Bangkitlah Rakyat Terengganu!!

azzlie.blogspot.com

Tak tertahan rasanya hati ini. Apa sudah jadi kepada warga Terengganu. Di mana pimpinan PAS, NGO dan orang-orang Terengganu yang prihatin. Sultan kita sudah jelas diperkotak-katikkan oleh Idris Jusoh dan kuncu-kuncunya. Jelas mereka menderhakai Sultan kita. Ingatkah lagi semasa Lim Kit Siang menyatakan untuk memboikot majlis angkat sumpah MB Perak ?? Berkokok lah puak-puak mereka siang dan malam menyuarakan bantahan samada disemua media massa... radio... dan segala saluran yang ada...

Dan kini!! Mereka kembali mengulanginya... Tetapi berlainan peranan. Mereka pula mengambil alih peranan untuk memboikot majlis yang direstui oleh Sultan.. Nah, kepada semua barisan rakyat. Tidak kira anda BN, UMNO, PAS atau tidak berparti.. Nyatakan sokongan kepada Sultan Terengganu kita yang disayangi dan dihormati. Dan pastikan penderhaka-penderhaka ini akan menerima balasan yang setimpal... Bangkitlah !!!

1 comments:

Putra IJ80 said...

Apa yang saudara mahu lakukan,berhimpun ramai ramai dengan sepanduk?atau membelasah mereka dgn kekuatan yg kita ada? maka kita juga sama bodoh dgn mereka.
Negara kita ada undang2masa akan menentukan ia akan terlaksana jua,buat waktu ini kita banyakan doa,seperti TGNA lakukan .
samada saudara sedar atau tidak ini adalah sebahgian dari balasan ALLAH S.W.T Terhadap perbuatan mereka sendiri.

Posting terkini

Blog Archive