KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 13, 2008

BUKAN KHIR TOYO TAU ...

GERAK kumpul bukti rasuah seorang Menteri Besar
klpos 5/2/08

PUTRAJAYA: Walaupun kehadiran Pengerusi Gerakan Rakyat Anti Korupsi [GERAK], Ezam Mohd Nor ke Ibu Pejabat BPR Putrajaya pagi tadi sebagai menemani bekas pegawai bank, Norhayati Abdullah untuk menyerahkan dokumen dokumen rasuah dan penyelewengan pegawai tinggi sebuah bank, namun para wartawan media elektronik dan cetak tidak melepaskan peluang menemuramah Ezam berkaitan isu isu rasuah dan politik.

Apabila diajukan soalan samada beliau ada menerima dokumen dokumen rasuah ahli ahli politik dan menteri memandangkan bahang Pilihanraya ke 12 semakin dirasai, Ezam tidak menafikan.

Malah Ezam memberitahu bahawa pihaknya sedang mengumpulkan bukti serta dokumen untuk membongkar rasuah seorang Menteri Besar.

Ezam tidak menafikan bahawa beliau ada menerima tawaran untuk bertanding di pilihanraya nanti daripada beberapa buah parti politik tetapi enggan memberitahu kepada wartawan parti parti tersebut.

Ditanya samada Menteri Besar tersebut sedang berkhidmat di utara atau selatan tanahair, jawab Ezam Menteri Besar tersebut bukan dari utara ataupun selatan.

Seterusnya ditanya berapakah usia Menteri Besar bekenaan, Ezam menjawab bahawa Menteri Besar masih muda dan belum menjangkau usia 50an. Siapakah MB tersebut...??

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive