KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 8, 2008

Rusuhan Rusila: Rancangan Jahat UMNO/BN

.tranungkite

" Akhirnya rancangan jahat AMENO BeEnd terbongkar apabila menjadikan kes sejarah penangkapan anak TGNA sebagai tahanan ISA suatu masa dulu mungkin berulang di Rusila Marang...

Apabila Anak Tuan Guru Haji Hadi (gambar) turut ditahan di sini di atas kapisiti menghasut perhimpunan sehingga mencetuskan huru-hara.

Sebahagian besar ditemui selepas rusuhan, mendapati terdapat 'spy' dan para [provokasi] terdiri daripada samseng AMENO Marang dan pihak SB politik yang memainkan api kemarahan penyokong PAS.

Dan mereka sengaja mengemudi dua buah bas ke kawasan Rusila sebagai jalan terakhir untuk pihak pembangkang mezahirkan rasa kemarahan mereka.

Seminggu sebelum hari pengundian, media massa, pihak polis dan pemimpin Be End seluruh negaralah yang sebenarnya yang menyemarakkan api rusuhan apabila secara terang mengeluarkan kenyataan melindungi pengundi HANTU.

Mereka secara terbuka memberi amaran akan mengambil tindakan sekiranya ada pihak menyekat pergerakan bas dan kereta secara konvoi memasuki Terengganu dan Kelantan.

Gerakan licik mereka dengan membuakkan api kemarahan rakyat menunjukkan mereka mrupakan REJIM terjahat di dunia melepasi kejahatan REJIM Yahudi Israel.

Berita akan di kemaskini lagi.....
"

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive