KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 28, 2008

UMNO MAKHLUK YANG PELIK



TANDA SETIA: Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Batu Burok, Datuk Che Mat Jusoh, turut menurunkan tandatangan di atas kain rentang sebagai tanda menyokong keputusan istana mengenai pelantikan Menteri Besar Terengganu, semalam. - Berita Hairan

"Saya yakin dan percaya Perdana Menteri, kepemimpinan parti pada peringkat negeri serta pegawai kerajaan memberi sokongan padu kepada Menteri Besar yang baru," kata Mohd Nasir yang juga Ahli Parlimen Kuala Nerus.

Ketua Umno Bahagian Setiu, Datuk Mohd Jidin Shafie, berkata beliau yakin seluruh warga Barisan Nasional (BN) negeri menerima pelantikan Ahmad dan berharap Menteri Besar baru itu mampu melaksanakan harapan rakyat untuk melihat pemimpin yang dipilih menerajui kerajaan negeri dengan baik.

Kini UMNO sudah pakai topeng lain, Takut digelar UMNO DERHAKA, semua sekarang sudah pandai menyokong, sebelum ini semua menentang. Kalau dah UMNO tu .... sampai bila pun jadi UMNO. Tak der pendirian yang jelas. Meragukan dan mungkin juga diorang anggap Pak Lah tu lebih berkuasa dari SUltan. Kalau Pak lah ok, diorang pun ok. Sebelum ini, berdiri dibelakang PAK LAH !!!

Tu sebab aku tak joint UMNO. Tak mahu jual maruah.

2 comments:

Anonymous said...

adoii laa....!! berasap aku kene sbb aku konon2nya ahli meno.....tak caya? cuba check keahlian masih ade lorrr.....TETAPI!!! biar aku tegaskan bahawa bukan aku rela pon....kerana nak dapat dana surau dipaksa soh isi borang jadi ahli sarkis. ON PAPER je...sape soh dorg main jahat. megah ahli berjuta, tapi....aku tak pernah bayo yuran........kiranya aku ni ahli hantu la ekk? huahuahua....ini kali hantu mau makan tuan sbb tak bagi ckp mkn.....!!

Kuda Lempoyang said...

Ini sukatan pelajaran aku yang paling baik untuk subject "Umno Behavior -Crisis Management" Kesimpulan dari pelajaran kita hari ini ialah - Kaedah makan ahli Ameno ialah 'LUDAH, JILAT SEMULA, BARU BOLEH TELAN'. Apabila ditanya kepada ahli Ameno kenapa tidak terus telan, jawapnya- kurang enak

Posting terkini

Blog Archive