KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 29, 2008

Aditya: Anuar Zain tidak 'bersalah'

MStar - APABILA sebuah akhbar menulis tentang Anuar Zain menyatakan kesanggupannya untuk dicium peminat atau membenarkan pemujanya duduk di atas pahanya, industri seni sekali lagi diperdebatkan dengan polemik baru.

Itu kenyataan berani daripada lelaki ini, itupun kalau benar kata-kata tersebut dilontarkan daripada kerongkong dan halkumnya. Setahu Aditya yang agak mengenali lelaki bernama Anuar Zain ini, dia tidak begitu. Sebaliknya sikap gentlemen dan sopan santunnya sering diutamakan.

Sebenarnya sekali imbas melihat tajuk akhbar itu, Aditya fikir hanya gimik semata-mata. Ternyata telahan itu silap selepas membaca baris demi baris dan di hati mula terdetik akan keberanian adik Ziana Zain ini.

Sehingga ada peminat membuat kesimpulannya melalui tulisan yang dikirim menerusi emel kepada beberapa wartawan hiburan (yang kemudiannya turut dilebarkan kepada mStar online) telah melihat industri hiburan sudah tenat dengan masalah sosial golongan artis yang kian menjadi barah.

"Mereka boleh lakukan apa yang disukai. Tidak kira bercium atau duduk di atas paha." Ini kata-kata (kononnya) daripada Anuar yang dipetik daripada akhbar bersaiz tabloid berkenaan. more...

No2umnO - Mari kita undi ....Siapa yang salah?

1 comments:

rasaBijak said...

bab mencari siapa salah ni, kita kena tanya yg bebetul pakar dalam bidang ni..

macam Khir ToyoL, misalannya.. ;-)

Posting terkini

Blog Archive