KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 26, 2008

Kes raba: Saya akan putuskan seadil mungkin, kata Peguam Negara

kelantankini - PUTRAJAYA: Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail memberi jaminan akan membuat keputusan seadil-adilnya berhubung siasatan terhadap seorang bekas menteri bergelar ‘Datuk Seri’ yang didakwa mencabul kehormatan seorang pelayan hotel, minggu lalu.

Beliau berkata, buat masa ini pihaknya perlu memberi ruang kepada polis menyelesaikan siasatan terlebih dahulu termasuk proses merekodkan keterangan bekas menteri berkenaan dan juga wanita terbabit.

Ditanya sama ada wanita itu telah menggunakan prosedur yang betul ketika menarik balik tuduhan dengan membuat Akuan Berkanun menerusi peguamnya, Datuk Muhammad Shafee Abdullah, Abdul Gani enggan mengulas mengenainya.

”Saya tidak boleh komen dengan lebih lanjut, saya perlu meneliti dahulu kertas siasatan polis sebelum membuat sebarang keputusan,” ujarnya ketika dihubungi Utusan Malaysia malam ini.

Abdul Gani menyatakan demikian ketika ditanya perkembangan kes tersebut selepas bekas menteri Kabinet itu dipanggil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur hari ini. more...

No2umnO - Gani 4tahil ....... Hmmmm...susah nak caya nihhh... Bukan tak boleh, tapi tak pernah caya pun.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive