KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 1, 2008

ROSMAH TERSILAP MAJLIS


DUBAI, 31 Mac – Festival Fesyen Islam (IFF) membuka tirainya di sini semalam dengan menampilkan keunikan hasil ciptaan pereka fesyen dari beberapa negara Islam, yang turut diserikan oleh kehadiran Raja Permaisuri Agong Tuanku Nur Zahirah.

Berlangsung di Jumeirah Beach Hotel di sini, pertunjukan fesyen, merangkap jamuan malam gala itu, menjadi titik penting dalam usaha penganjur IFF untuk menjadikan Kuala Lumpur, Jakarta dan Dubai sebagai ibu kota fesyen pakaian Islam.

Acara penuh berwarna-warni itu bermula sejurus selepas keberangkatan tiba Tuanku Nur Zahirah, yang kelihatan anggun dengan berpakaian baju biru berlabuci, dengan diiringi penaung IFF, Datin Seri Rosmah Mansor, isteri Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. More...

No2umnO - Pujian kepada Raja Permaisuri Agong yang jelita dan sungguh mempersonakan bertudung dan hadir untuk meraikan Festival tersebut. Tapi nampaknya ada beberapa kerat wanita termasuk Rosmah (isteri Najib) yang mungkin tersilap majlis. Tak malu ke dia?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive