KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 10, 2008

Betulkah Umno Sokong Sultan ?

detikdaily - [...] Bercampur tidak percaya bila UMNO, samada pemimpin mahupun ahli biasa mereka, sibuk beriya-iya dalam membantah apa yang dikatakan penghinaan terhadap Raja Perak oleh Karpal Singh.

IB sendiri pun tidak bersetuju jika Karpal celupar dan biadap menghina kedaulatkan institusi Raja di Tanah Air kita. IB tidak kira samada penghinaan itu dilakukan oleh orang Melayu ataupun bukan Melayu.

Tetapi, IB terlebih amat marah bila keceluparan datang dari orang Melayu kita sendiri yang sepatutnya mempertahankan kedaulatan raja-raja Melayu.

Malah, IB amat terkejut bila orang Melayu secara terangan menghina Tuanku Mizan kerana tidak memilih pemimpin mereka sebagai MB. Tuanku Mizan disifatkan sebagai binatang!



...selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

sinarpru13 said...

Betul tu wak!!!

Aku sokong.

satu lagi .. kes pemecatan Allahyarham bekas Mufti Selangor Dato Seri Ishak Baharoom dulu kerana isu 'pisau cukur' ... UMNO juga yg pecat. Dan Raja/Sultan tiada apa apa action pon waktu itu.

Yg aku rasa macam hampeh jer ... si Reezal Naina Merican,.. siap bagi warning/ugut 7 hari, dan memperkudakan nama GPMS.

Adakah kenyataan media beliau menggambarkan persetujuan semua ahli GPMS atau itu hanya sebagai usaha mencari PUBLISITI murahan.

Harap,.. jangan lah menyalahgunakan GPMS oleh UMNO. Dulu,.. GPMS tak glemer pon.

Cukuplah berfungsi sebagai : menyediakan soalan ramalan untuk calon SPM/STPM.

my blog :
www.sinarpru13.blogspot.com

Posting terkini

Blog Archive