KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 23, 2008

Macam macam cara nak popular

Banyak kaedah nak jadi popular Antaranya Akademi Al Quran, Akademi Fantasia, masuk sukan renang, bantu golongan miskin dan macam macam lagi. Kepada yang tak berkebolehan dalam semua itu .... boleh cuba yang ini,

Graduan UiTM lapor pula kepada Suhakam
Kecewa selepas polis tidak dapat mengambil tindakan terhadap dua laporannya sebelum ini, Mohd. Shaik Rosli hari ini membuat laporan pula kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) terhadap kerajaan negeri Selangor.

Seperti dakwaan sebelumnya, graduan dari Universiti Teknologi Mara (UiTM) itu bertindak demikian selepas mendapati kerajaan campuran Parti Keadilan Rakyat (PKR), DAP dan Pas, gagal menunaikan janji manifesto pakatan parti-parti itu pada pilihan raya umum lalu.

Laporan tersebut diserahkan kepada Pegawai Bahagian Aduan Siasatan Suhakam, Azizi Azmi di pejabat suruhanjaya itu di sini hari ini.

Sebelum ini, Mohd. Shaik, 25, telah membuat dua laporan polis mendakwa kerajaan campuran di Selangor memungkiri janji berhubung penghapusan cukai pintu untuk rakyat negeri itu dan pemberian insentif RM1,000 kepada anak Selangor yang berjaya memasuki Institusi Pengajian Tinggi (IPT).

''Saya mahu manifesto pembangkang dibawa ke Parlimen untuk dibahaskan supaya Menteri Besar Selangor mengotakan apa yang dijanjikannya kepada rakyat negeri ini,'' katanya.

Dia mengakui kecewa kerana polis tidak ada kuasa untuk bertindak terhadap kerajaan negeri berdasarkan dua laporan polis yang dibuat oleh pemuda itu.

''Saya mahu pakatan pembangkang yang tidak memenuhi janji mereka seperti yang terkandung di dalam manifesto dan disebarkan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) didakwa di bawah undang-undang jenayah,'' kata Mohd. Shaik. - Utusmeloya.

3 comments:

Anonymous said...

budak ni dh lama menganggur..xde keje la tu...buat mcm ni dgn harapan khairy akan ambik dia buh dlm pemuda umno...haha

Anonymous said...

budak bodoh nii.....
ape kepale otak bghal dia pikir agak nyerr....????

tah pe yg dia buat tah...
bukan mcm budak bodoh lagii....tp cm budak baghalll..!!!!!!!
BaGHaLL....!!!!!

sesape pempuan kat luar sana.....
jage-jage.....
jgn sampai tersangkut ngan mamat yg terang-terang baghalll nii....

sebab pe...
sebab nnt malu anak-anak korang klo tau criter bapak dia nampak baghalll......

klo polis layan le report dia nii....aku tak tau lee...

hehe....
mase tuu.....takpayah aku nak komen.....org bodoh pon bleh pikir dan menilaian sendiri......

hakhakhak.......

Anonymous said...

sesiapa yg knal budak ni...tolong bagitau dia.polis tu banyak lagi kerja...bebudak yg hilang pun tak jumpa lagi...kalau dia nak popular sangat apa kata lari berbogel kat balai polis...gerenti nama top punya.kalau tak pandai jangan buat2 pandai ngok oiii!.meluat betul.

Posting terkini

Blog Archive