KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 20, 2008

SB dalam PKR

matsamankati - [...] Bukan aku sorang saja yang tertunggu-tunggu tentang isu 'lompat', ramai lagi yang tertanya-tanya. Jadi ke?

Semalam ada program PKR di Manjung, dan aku pun cuba nak korek sikit sebab ada ramai top leader yang datang. Tapi bila aku sampai, aku tengok, program tu program tertutup. Untuk kepimpinan saja. Jadi, walaupun ada beberapa member yang ajak aku masuk, tapi aku cakap tak bagus la. Lunch time nanti aku datang balik, kot-kot boleh jumpa Mustaffa Kamil, Lee Boon Chye.

Sedang aku relax kat lobby, aku nampak sorang SB sedang berlegar dikalangan ahli-ahli PKR yang nak bermesyuarat. Dia ni dulu SB Kuala Kangsar. Masa kempen dulu, dia yang dok rakam muka aku tapi lepas pilihanraya, dia hilang. Tup-tup nampak muka dia kat Manjung.

Dia datang kat aku dan menghulurkan tangan, "Salammelekom yob,ingat lagi ke? dia tanya aku.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive