KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 29, 2008

SPR: Suruhanjaya Putarbelit raSHIT

matsamankati - [...] Bila aku dikeluarkan dari skuad skodeng Gerakan, aku diberi tanggungjawab untuk memanipulasi daftar pemilih. Termasuk menukar alamat, memindahkan pengundi, dan pengundi hantu. Senang ka nak buat kalau tak ada kerjasama dari SPR? Pejabat SPR Penang kat Komtar tu macam pejabat aku. Keluar masuk bilik Timbalan Pengarah SPR negeri ni, macam Vincent Tan jumpa Mahathir. Tapi bukan free! Satu borang RM50.00, brader!

Orang biasa, kena pergi pejabat Pos nak daftar tapi aku ambil borang direct dari pejabat SPR negeri, lepas isi hantar balik. Setiap tiga bulan, check daftar pemilih. Confirm nama yang dihantar tu ada dalam daftar pemilih, terus bayar cash.

Hangpa ingat aku sorang yang buat ka? Berlambak lagi kaki Umno yang buat macam tu. Kadang-kadang, satu alamat sampai 60-70 orang. Peduli apa? Sapa nak tanya? Janji, aku mesti tau sapa orang aku, dan bila tiba pilihanraya, pastikan mereka ini dibawa ketempat mengundi. Yang selalu kena tukar tempat mengundi ni, orang Umno. Sebab depa ni bodoh. Hantar kemana pun, depa mesti pangkah BN.
... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive