KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 9, 2008

Tambah lagi RM42 juta dalamkan laluan anjur 'Monsun Cup'

harakahdaily - [...] Menurut laporan Buletin Online, Pengerusi Jawatankuasa Infrastruktur dan Kemudahan Awam negeri, Yahya Khatib Muhamad berkata, pelaksanaan projek benteng pemecah ombak itu meliputi tiga fasa dan fasa satu yang menelan kos RM42 juta telah siap pada tahun 2003.

Utusan memetik Yahya berkata, peruntukan tambahan RM42 juta itu adalah untuk fasa kedua yang pada mulanya membabitkan peruntukan sebanyak RM367 juta sebelum bertambah RM409 juta manakala fasa tiga sebanyak RM100 juta masih dalam pembinaan.

"Kerajaan negeri mengakui kenyataan itu, kerja mendalamkan lembangan digunakan untuk penganjuran Piala Monsun," katanya.

Beliau menjawab soalan tambahan Mohd. Abdul Wahid Endut (PAS-Wakaf Mempelam) berhubung projek pembinaan benteng pemecah ombak di muara Sungai Terengganu pada persidangan Dewan Undangan Negeri semalam.

Sementara itu, semasa menjawab soalan bertulis oleh wakil rakyat sama mengenai pembinaan Taman Tamadun Islam (TTI), Yahya Khatib memberitahu, kos asalnya ialah RM249 juta manakala kos sebenar pembangunan ialah RM259 juta.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

Eeeeee......

sakit nyer hati aku dngor criter cm niii......!!!!!

sial betol la diorang nii.....
dalam poket aku sndri ni pon keringggg....tak berisik duittt....

dia senang-senang je nak belanje ikut suke hati binatang peliharaan dia.......

sial...
sial....
sial....
siallllllll.....

ini baru
Melayu Betol-Betol Marah..!!!!!

haa....
ambik kooo

Posting terkini

Blog Archive