KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 29, 2008

UMNO yang bukan lagi UMNO

chedet - Sebenarnya sejak saya melantik Dato Seri Abdullah Ahmad Badawi sebagai Perdana Menteri dan dianya mengisi jawatan itu, UMNO tidak pernah layan saya sebagai ahli UMNO, jauh sekali sebagai bekas Presiden UMNO.

Dari awal lagi Menteri-Menteri UMNO, pemimpin-pemimpin UMNO dilarang daripada berjumpa dengan saya atau menghadiri apa-apa majlis di mana saya mungkin berucap.

Menteri yang saya lantik dahulu, sekarang mengecam dan mengeluar kata-kata kesat kepada saya.

UMNO tidak dibenar menjemput saya dan jika sesiapa cuba jemput juga, mereka dipanggil oleh Menteri Besar dan juga polis supaya tarik balik jemputan. Selepas 14 jemputan dipaksa tarik balik tiada siapa yang berani jemput saya lagi. Ahli-ahli UMNO tidak dibenar hadir apa-apa majlis di mana saya akan berucap, dan mereka pun patuh akan arahan ini.

Ahli Bahagian Kubang Pasu yang saya menjadi ketuanya selama 22 tahun diarah dan disogok dengan wang supaya tidak mengundi saya sebagai wakil Bahagian ke Perhimpunan Agong UMNO 2006. Dan saya pun kalah.
... selanjutnya.

No2umnO - Hello Mahathir .... Itu tak betul, ini tak betul, sini tak betul, sana tak betul, dia tak betul, mereka tak betul, kamu tak betul ....... bila nak kata .."aku tak betul"? Semua tu ... kamu yang buat keputusan.

2 comments:

mangchikla said...

The Right honorable Dr Che Det,

If u could kindly Reply/comment as necessary, many thanks. Happy a jolly good day ahead.

Yours sincerely,

Mangchik
Kroni to Radenjowo (Yet to registered)

Mat Komando said...

hehehe......
tunggu la masok kuborr....
nnt dia ckp la cm tuu....
haha....

Posting terkini

Blog Archive