KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 25, 2008

Dua jam pertemuan Anwar-Yahya

malaysiakini - [...] Dalam pertemuan itu, katanya dalam sidang media selepas itu, beliau turut mengemukakan beberapa tuntutan bahagian PKR hasil satu mesyuarat beberapa hari lalu.

Beliau juga mengemukakan cadangan untuk menambahbaikkan pentadbiran kerajaan negeri yang dipimpin Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Bagaimanapun, Yahya menjelaskan tiada keputusan dicapai dalam pertemuan empat mata dengan Anwar.

Keputusan berhubung tuntutan-tuntutan itu akan dibuat dalam mesyuarat perhubungan negeri, yang dipengerusikan oleh Abdul Khalid, dalam masa terdekat.

Yahya, yang telah meletakkan jawatannya sebagai setiausaha perhubungan PKR negeri dan pegawai tugas-tugas khas menteri besar semalam, akan hadir bersama Anwar di mesyuarat tersebut.

Tarikhnya bagaimanapun tidak dimaklumkan.

Sebelum itu, kira-kira 3 petang, ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Dr Badrul Amin Baharom mengumumkan kepada orang ramai termasuk wartawan bahawa pertemuan Anwar dengan Yahya tidak diadakan di pejabat itu.

Beliau, yang juga ketua bahagian Sabak Bernam, berkata Anwar dijangka mengadakan pertemuan dengan Abdul Khalid selepas berjumpa Yahya.... selanjutnya.

no2umno - Jangan di sangka air yang tenang tiada buaya. Jangan sangka orang berjanggut cukup dewasa. Don't judge a book by it's quality paper. Judge it by the salesgirl. Yang aku peliknya, boleh lak si Yahaya tutup mulut selepas jumpa Anwar. Kalau dia buat cam ni awal awal lagi, tak der la rosak nama PKR.

Bila surat letak jawatan dah bagi....sekarang satu jawatan kosong kat SUK. Aku tengah siapkan resume. Tok Khalid ... ni wak nak interview. Kah kah kah ..... Yang !!! Tolong gosok baju abang !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive