KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 25, 2008

Kerjasama dengan Umno boleh timbulkan masalah � Nik Aziz

harakahdaily - [...] Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengingatkan parti itu akan menghadapi masalah apabila meneruskan cadangan berunding dengan Umno.

Mengadakan pakatan PAS dan Umno sebagaimana sebelum ini akan berlaku seperti di Kelantan pada tahun 1970-an di mana wujudnya Berjasa dan Bebas pada waktu itu.

Kalau kita ambil kesempatan berunding pula dengan Umno, jahanam habislah.. bahkan Muktamar PAS yang bakal diadakan di Perak Ogos depan akan menjadi medan mengamuk penyokong.

Oleh yang demikian saya ulangi dan tidak akan ada pertemuan atau rundingan dengan parti itu,� katanya kepada pemberita selepas mesyuarat Exco di sini, hari ini.

Jawatankuasa PAS Pusat malam ini dikatakan akan mengadakan mesyuarat tergempar membincang beberapa perkara termasuk cadangan mengadakan hubungan dengan Umno.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan bersama beberapa pemimpin lain bergegas ke Kuala Lumpur petang tadi bagi menghadiri mesyuarat tersebut.... selanjutnya.

no2umno - saya pun rasa cam tu Tuan Guru .....

2 comments:

mangchikla said...

apa yang dicakapkan oleh Penarik Beca ade kebenarannya...

rmj said...

Ulama bercakap bersandarkan ilmu dan pengalaman luas nya.

Tak kan PAS nak jatuh kali kedua,di tempat yang sama.

Takbir!!!

Posting terkini

Blog Archive