KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 29, 2008

Apa Dr. Mohamed Osman tulis



klik untuk paparan lebih jelas ...... selanjutnya di suarakeadilan.

apa pula kata polis ....?
Polis menyifatkan laporan sebuah laman web yang mendakwa adanya laporan perubatan sahkan tiada kesan liwat terhadap Saiful Bukhari Azlan sebagai cubaan untuk mensabotaj siasatan polis berhubung dakwaan kes liwat membabitkan Penasihat Parti Keadilan rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim. Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, laporan laman web itu juga disifatkan sebagai cubaan untuk mengelirukan orang ramai. Serentak itu tambah beliau, pihak polis sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan ke atas laman web dan sebuah blog yang turut menyiarkan laporan berkenaan yang didakwa dikeluarkan oleh Hospital Pusrawi, Kuala Lumpur. Laporan laman web itu menyebut Saiful mendapatkan rawatan di Hospital Pusrawi pada 28 Jun lalu kerana mengadu hadapi kesukaran membuang air besar. Berdasarkan laporan laman web itu, tiada bukti menunjukkan Saiful yang merupakan bekas pembantu peribadi Anwar diliwat seperti didakwa. Ismail turut menafikan laporan bahwa doktor yang didakwa membuat laporan itu, Dr. Mohd Osman Abdul Hamid telah ditahan oleh polis.

4 comments:

Unknown said...

Saya pun tak faham dengan sikap dan bertanggungjawaban polis malaysia sekarang. Nape duk sibuk sangat dengan jubxx saiful tu. banyak lagi perkara yang lebih besar dan lebih wajar ditangani segera.

macam mana dengan kes kehilangan adik syalini dan adik mawi? bagaimana halnya dengan kes rogolbunuh adik noreen jazlin? mana satu kes yang lebih besar? sudahkah pihak pilis yang profesional dan berintergriti malaysia selesaikan?

kalau begini gayanya dan corak kerja pasukan polis malaysia, macam mana nak dapatkan keperyaan orang ramai?

apa yang saya harapkan tuduhan yang polis malaysia menjadi kuda tunggangan dan anjing politik adalah tidak betul. sebab saya pun tumpang malu kerana adik saya juga anggota polis, kakak ipar saya juga anggota polis.

lebih-lebih lagi yang malu adalah individu anggota polis itu sendiri untuk berhadapan dengan masyarakat keliling.

Anonymous said...

salam

pertama sekali tahniah kpd polis malaysia...ada ke patut nk siasat blog dgn lmn web..dah la tu,kalau betul report doktor tu terima je la kenyataan,kalau xbetul buat la pendakwaan...jgn la di ikutkan najib mongolia tu,nnt polis sendiri yg dpt malu,kalau hang ingat dpt naik pgkt dgn buat keje ni,baik lupakan je....ntah2 najib xjd pn PM,mana hang semua nak letak muka???
dah la track rekod polis2 byk yg xbetul,tambah lg la kes ni lak.
kpd polis, hang semua servis utk somebody ke servis utk rakyat malaysia??kalau hang semua servis utk somebody la kan, cb imagine kalau krjaan malaysia ni bubah,xke malu hang gk,dulu bkn main nak kenakan org tu,last2 org yg hang kenakan tu jd boss...camane tu??
lagi 1,aku heran la..bkn ke polis tu polis diraja malaysia,nape dah jd polis 'beend' malaysia lak??dan oleh sebab polis dan tentera dibawah diraja malaysia so xpyh la polis2 n tentera2 ni mengundi coz hang semua ni di bawah raja yg xleh pro pada satu2 pihak(jgn mcm sultan pahang dah la ye),kalau nak ngundi pn tunggu la lepas pencen

Anonymous said...

apakah b...t.t saipul dijadikan daripada emas tulin?.lapuran dah keluar,terima kenyataan,siasat saipul kerana buat aduan palsu,menyusahkan betul,kerana mimpinya satu Malaysia kecoh,ptuii!.kes kanak2 hilang pun tak dapat selesai!nak buat apalah jaga b...t.t saipul,jaga b..t.t sendiri agar tak kena tulah(spt buasir,kanser ke,kudis ke) disebabkan bersungguh2 nak ainyanya org.aku doakan agar b...t.t2 mereka yang nak fitnah dan menyusahkan orang supaya tak boleh berfungsi!.aku terlalu geram!

Anonymous said...

aku doakan agar b...t.t2 mereka yang nak fitnah dan menyusahkan orang supaya tak boleh berfungsi!.aku terlalu geram!

aminn...moga Allah tunjukkan kebenaran yang lagi nyata dan mengaibkan bagi penfitnah..

Bab polis diraja malaysia / polis bee end malaysia..ingat2lah bahawa balasan Neraka Allah itu sangat pedih di akhirat nanti

Posting terkini

Blog Archive