KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 14, 2008

Hamid ingat rakyat bodoh

Hamid kata dia ada bukti perhimpunan akan di adakan .... pastu dia puji kerana tindakan segera pihak polis berjaya menghalang 20 orang dari berhimpun. 20 orang tu berada di Central Market.

Bharian | .... “Adakah adil bagi polis untuk melepaskan kepentingan orang ramai dengan tidak menjamin ketenteraman dan keamanan untuk menunggu kejadian itu berlaku dahulu,” katanya kepada pemberita di Bangunan Parlimen, hari ini.

Syed Hamid berkata, polis sudah mengambil tindakan yang tepat dengan mengadakan sekatan jalan raya dan mengetatkan akses ke bangunan Parlimen sebagai langkah pencegahan, menyebabkan perhimpunan akhirnya dialihkan ke Pasar Seni. Seramai 20 orang termasuk Ketua Angkatan Muda Keadilan, Shamsul Iskandar Mohd Akin, menghadiri perhimpunan di Pasar Seni di sini pada 2 petang tadi dipercayai selepas gagal membolosi kawalan polis di sekitar bangunan Parlimen.

Kumpulan itu bersurai tiga minit kemudian selepas diarah oleh polis.

“Kalau kita tidak ambil tindakan awal mungkin kejadian akan menjadi teruk.

“Yang kita sedih bila terjadi perkara ini orang ramai terganggu. Saya minta maaf kepada orang ramai dan media yang menghadapi kesusahan untuk masuk ke Parlimen tetapi Alhamdulillah tindakan kita menunjukkan pencegahan yang kita ambil, (membuat keadaan) terkawal,” katanya... selanjutnya.
Kenapa tak pergi ke Sungai wang? kata sana lagi ramai dari 20 orang berkumpul. Mereka buat majlis hari jadi di Kentuckyu ... Hamid .... hamid..... Budak sekolah rendah pun tak caya, ini kan pula orang dewasa.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive