KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 14, 2008

Berhenti Mencipta Pembohongan



anwaribrahimblog

Saya merasa kesal bila diberitahu jalan raya di sekitar ibu kota sesak akibat sekatan polis hari ini. Sekatan itu diadakan kononnya untuk menghalang perhimpunan di Parlimen. Kenyataan media yang diedarkan semalam jelas menyatakan bahawa saya dan Pakatan Rakyat tidak terlibat dalam mengadakan sebarang perhimpunan di Parlimen dan sekitarnya.

Semalam saya dikaitkan oleh pihak polis sebagai individu yang akan memobilisasikan satu perhimpunan di Parlimen. Malah satu perintah mahkamah telah dikeluarkan untuk menghalang saya dari berada di Parlimen dan sekitarnya. Nampaknya pembohongan demi pembohongan dicipta untuk memburukkan nama saya. Saya digambarkan oleh aparat-aparat penguasa sebagai ‘pengacau kententeraman.’ Sedangkan yang menyusahkan rakyat adalah aparat-aparat yang takut akan bayang-bayang sendiri!

ANWAR IBRAHIM

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive