KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 23, 2008

Najib Ceramah Perkauman di Permatang Pauh

politikbanjar |

.....Pemimpin wanita umno dalam lingkungan 50 tahun ini banyak membangkitkan kemusnahan hak orang Melayu setelah PR memerintah. Beliau membangkitkan isu ternakan babi di Selangor, isu tanah di Perak, isu kouta Uitm dan banyak lagi isu terutamanya di Selangor.

Jika orang kurang faham isu semasa pasti merasa amat marah kepada PR, seolah-olah kerajaan PR hanya membela orang Cina. Ceramah berunsur perkauman ini jika disampaikan oleh pemimpin PR, pastinya sudah dicaj dengan akta hasutan.

Lebih kurang jam 11.00 malam, muncullah TPM untuk menyampaikan ceramah di situ. Agak lama juga beliau berbincang dengan pemimpin umno yang menjaga pos BN berkenaan. Mungkin beliau menyatakan tidak puas hati beliau kerana kehadiran kecil yang tidak padan untuk beliau menyampaikan ceramah.

Beliau, kemudiannya menyampaikan ucapan meminta maaf kepada orang yang hadir kerana tidak boleh lama terpaksa menghadiri program lain. Beliau meminta pengundi di situ memberi undi kepada Dato' Arif dan meminta seorang Ahli Parlimen dari Johor mengantikan beliau.

Ucapan Ahli Parlimen ini dimulakan mengumumkan berita baik harga minyak akan turun dan PM akan membuat pengumumannya dua atau tiga hari lagi. Beliau, seterusnya menggunakan isu turun harga minyak ini sebagai tanda kerajaan BN prihatin masalah rakyat.

Tidak lama beliau berceramah tiba satu gerombolan pemuda umno bermotorsikal membawa bendera BN dan umno untuk mendengar ceramah di pos itu. Ahli Parlimen ini semakin bersemangat apabila pemuda ini bersorak menyokong ceramah beliau yang juga berunsur perkauman. ... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

BN akan terus menang..Melayu mesti menang!!

Posting terkini

Blog Archive