KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 24, 2008

Tolonnnn !!! Ada bom !!!

Maka kecoh la Puteri UMNO berkata ada bom di bilik gerakan mereka. Korang baca betapa kebimbang yang TERAMAT sangat Puteri UMNO pada kejadian tersebut....berikut lapuran dari salah seorang puteri di dalam blognya.

emysamsudin| saya kini berada di balai polis Kubang Semang , Permatang Pauh[ Sedang menunggu YB Dato Noraini membuat laporan polis bersama naib kpum dan keteua penerangan PU3 Msia, Dato Sha. ini semua berkenaan dgn hal ancaman bom yg kami terima di Bilik Gerakan PU3 BN. ntahlaa...saya pun tak faham dan tak terpikir yg sampai ke tahap ini manusia yg allah kurnia akal utk berfikir bertindak sejauh ini. jangan ingat kami gentar atau takut... Ini semua tak lemahkan semangat juang yg dah sebati dalam jiwa PU3 kami. Ntah laaa jam dah pun tunjukkan pukul 3.55am. Waktu ini kami sepatutnya sdg berehat setelah seharian berhempas pulas berkempen siang td.

Saya akan postkan gambar nnt. Ni saya pinjam telefon Dato Sha. Bateri saya dah kaput. Bengang bila memikirkan muka2 mamat Penyokong PKR yg mamandang dan gelak sinis. apa? Ingat benda ni main2 ke? Saya tadi agak tercabar juga bila ramai Pihak penyokong PKR dok menyibuk di hadapan jalan bertentangan dgn bilik Gerakan BN kami. Ntah apa lagi dalam kepala dan akal mereka yang panjang itu utk mereka gunakan sebagai jalan utk menutup kslhan mereka... Buatlah helah dan pelbagai alasan.... Yg pasti, seperti mana kata Dato Ket PU3 Msia,ini tidak akan sekali2 melemahkan semangat PU3 kami...
melihatkan kekecohan itu ... agen perisik rakyat buat siasatan di sana di dapati ...
Puteri UMNO tak bayaq sewa tapak markas.

Tuan tanah mengamuk sebab depa tak bayaq sewa, jadi tuan tanah halau depa & suruh depa alehkan markas tu tak pun runtuhkan teruih.

Puteri UMNO nak cover malu kat orang kampung jadi depa reka cerita kununnya dapat panggilan ada bom kat situ.

Hangpa semua yang percaya kat situ ada bom semua kena tipu kat puteri UMNO termasuk unit forensik pun kena tipu dekat puteri UMNO. .... selanjutnya di perisikrakyat.
Tak caya ... nah aku bagi lagi satu komen
Ada satu puak tu buat lawak cover malu. Ada satu pondok panas satu puak tu diorang buat tanpa kebenaran atas tanah cina. Kemudian cina tu ambik lawyer & seal tempat tu. Nak cover malu puak tu report kat polis kata ada bom. - tranungkite

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive