KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 18, 2008

MUKHRIZ - KALAU BODOH JANGAN SOMBONG

1426 | ....Bila bodoh dan sombong dalam perkara agama terutamanya, boleh mengundang pelbagai kemungkinan. Jangan main-main, salah perkataan berdasarkan kebodohan, apalagi bertaraf bodoh sombong boleh membawa petaka.

Kalau bodoh atau tidak tahu, baik diam sahaja dari bercakap sia-sia dan pergi diam-diam pergi belajar dengan mereka yang berilmu.

Hari ni dalam Parlimen A/L Madey dari Jerlun telah mempertikaikan ketetapan hukum ALLAH yang mewajibkan persaksian empat orang dalam pertuduhan zina/liwat. Sebaliknya A/L Madey ini menyatakan penggunaan DNA lebih moden.
Sedangkan dalam kes 98 dahulu jelas penggunaan DNA telah diputarbelitkan yang akhirnya menyebabkan Augustine Pol expunge keterangan berkaitan tuduhan zina/liwat terhadap DSAI. Saya telah bangun menyanggah sangkaan buruk A/L Madey
yang mempertikaikan hukum ALLAH. Berlaku tikam lidah antara saya dan A/L Madey ni. ... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

kalau nak tau mukriz ni memang kaki sosial, sosial anak org kayo katakan tu sebab soal agama tak tau pun buat2 tau..LAGAK madey! bukan u orang tak tau...mana penah sekolah agama rakyat!
hidup nya pada zaman madey berkuasa ..sosial siang malam, semua orang tau tapi org JERLUN tak tau>>>>KESIAAAAAAN org org JERLUN dapat MP yg DUKUUUUUUU!

Posting terkini

Blog Archive