KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 31, 2008

Hari ini UMNO tawan PERAK .... kah kah kah

http://farm3.static.flickr.com/2179/1695856740_b8178d2570.jpg

Ini lah rupa MB Perak yang baru bermula hari ini 31 Ogos 2008.
Eh ..... mimpi rupanya aku.

Rujuk SINI

LAPURAN TERKINI PERALIHAN KUASA DI PERAK

jam 8.30 am - UMNO berkumpul di dewan Parlimen [bilik gerakan UMNO simpang 4]
jam 8.50 am - Perlantikan Tajol Rosli sebagai MB Perak oleh Sultan Sulu
jam 8.51 am - MP tepuk meja ramai ramai
jam 9.30 am - Ucapan MB Perak Tajol Rosli
jam 9.45 am - Ucapan masih belum tamat
jam 10.30 am - Ucapan masih belum tamat
jam 11. 15 am - Majlis selesai
jam 11.30 am - Ucapan masih belum tamat. Tajol sedang cakap sorang sorang
jam 11.39 am - masih lagi ....

Majlis dijangka selesai jam 12.43 malam ini.

9 comments:

bdkKL said...

Ni mesti siaran 'LIVE' dari Simpang 4, hutan melintang Perak

mangchikla said...

11:16 - MB lantik Ezam Md Noor jadi balaci timbalan MB. Ucapan masih diteruskan lagi.

Tajol Mulok said...

wakakkaa very funni .. itulah anjing tua UMNO yg masih berangan mat jenin !

setiap yang naik mesti turun
setiap yang turun?
mungkin kembali naik
atau
terkambus selama-lamanya...

dalam kes Tajol ni, dah elok baca Talqin dah

Keme said...

Upacara kemuncak malam ni....SUMPAH beramai-ramai.

Aroyotai said...

Sejarah tak boleh direka namun masa depan wajib di corakkan dan di usahakan agar terjadi :

Kronologi sejarah yang di usahakan :

16 Sept. DSAI Angkat Sumpah Sebagai PM Malaysia
15 Sept. DSAI mohon restu Agong.
15 Sept. DSAI mengadap DYMM AGONG.
15 Sept. DSAI mengisytiharkan pembentukan PAKATAN
Rakyat Kerajaan baru diTV1,TV2,TV3,Astro
12 Sept. Sidang Tergempar mengusulkan DSAI
membentuk ‘Caretaker Government”
10 Sept. PM mengumumkan perletakan jawatan.
9 Sept. Sidang Tergempar Parlimen di panggil.
8 Sept. 5 Menteri & Timbalan BN Letak Jawatan
7 Sept. 10 Ahli Parlimen BN umum pindah kerusi
Parlimen ke PAKATAN RAKYAT
6 Sept. Semua komponen BN dari Semenanjung keluar
BN kecuali MCA & MIC
5 Sept. Semua Parti Komponen BN dari Sabah &
Sarawak isytihar keluar BN.

kajol said...

he he ...cian
mana nak letak muka
kalau tak ada apa apa berlaku.

hai Tajol ... kau berlakun citer hindi ngan kajol lagi bagus.

Kuch kuch hotak kau

muaaaahhhhh

Johar Faizal said...

Si tajol ni dah gila isim ke, gila talak ke, gila babi ke tak tau la.

Masih dalam keadaan trauma dan tak boleh terima kenyataan umno dah hancur di Perak. Elok hantar ke Tanjung Rambutan.

Tanjung Rambutan dalam negeri Perak kan???? Segerakanlah ke sana..

HanG LeKiR said...

kelako betul komen2 korang semua.layannnn

Master Yoda said...

Kah kah kah...

Sultan Sulu pon ntah kenal ntah tidak si Tajol ni...

Kah kah kah

As sedara Johar Faizal said, lagi bgus ke Tg Rambutan segera...Klu dh penuh,Tampoi pon ok..

Kah kah kah

Posting terkini

Blog Archive