KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 28, 2008

P.PAUH | Pak Lah tak der hal pun

Pak Lah tak kesah pasal kekalahan di Permatang Pauh .... Lapuran oleh MStar

"Keputusan itu hanya membabitkan satu pilihan raya kecil seperti pilihan raya kecil lain sebelum ini. Ia bukan perkara yang boleh melemahkan BN kerana kita tidak kehilangan 20 atau 30 kerusi."

Katanya lagi,

"Oleh itu, saya berasakan kita masih boleh bergantung harap kepada Umno serta BN kerana kita menang dalam pilihan raya umum lalu. Kita hanya tidak mendapat majoriti dua pertiga,”

dan lagi,

"Kemenangan pembangkang mempertahankan kerusi itu memang sudah dijangka dan ia tidak akan melemahkan kekuatan BN yang hanya kekurangan lapan kerusi untuk mendapat majoriti dua pertiga di Parlimen. "

dan lagi lagi ...

"Kita dalam BN sudah memahami apa yang berlaku kepada parti komponen BN dalam pilihan raya umum lalu. Jika pada pilihan raya kecil Permatang Pauh menunjukkan trend yang sama, maka ialah adalah ekoran daripada trend pilihan raya umum lalu."
Kenyataan Pak Lah memang untuk menyedapkan hati Pak Lah, tapi musuh di dalam UMNO sendiri, sudah pasti merah telinga dengar kenyataannya. Heh ..... kalau Pak lah tak mau letak jawatan, orang UMNO lompat parti je. APa ada hairan, Parti bukan untuk bawa mati.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive