KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 25, 2008

Berani ke Kementerian Batalkan lesen RapidKL?



Ebi yang ditemui pemberita ketika mengiringi Menteri Pengangkutan Datuk Ong Tee Keat melawat antara penumpang yang sedang menerima rawatan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia di Cheras di sini berkata, pihaknya akan menampung semua kos perubatan kesemua penumpang yang terlibat dalam kejadian itu.

Sementara itu Ong berkata beliau mahukan supaya laporan penuh daripada polis, pihak LRT Star, dan RapidKL berhubung insiden itu disiapkan secepat mungkin untuk diteliti pihaknya.

"Saya mahukan laporan terperinci. Jabatan kereta api di bawah kementerian Pengangkutan mempunyai kuasa untuk membatalkan lesen pengendali perkhidmatan," katanya kepada pemberita ketika ditemui di pusat perubatan itu Rabu malam.... selanjutnya.
Chettttt .... Kalu insiden berlaku di luar negara. Usahkan operator pengangkutan, menterinya pun kena letak jawatan. Ada yang tak payah disuruh, dah berhenti. Nak jaga maruah. Kat Malaysia ni tak perlu ...cukup sekadar lakunan je, penglipur lara untuk sedapkan hati pengguna. Alih alih ... muka dia lagi.

Kat Malaysia ni, rakyat berbudi bahasa dan sopan santun. Kalau Menteri cakap berdegar degar ... rakyat pun diam. Tambah tambah lagi syarikat operatornya tu RapidKL yang kita tau ada pengaruh politik orang tua yang itu itu itu. Siapa berani jentik?

Bukan mati, cedera je. Apa de hal? Terus kan !!!!

Kalau RapidKL di batalkan lesennya oleh Kementerian Pengangkutan... aku ingat nak kenduri 7 hari 7 malam.
Sampai mampos pun aku tak caya .... Pooorrraahhhh !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive