KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 30, 2008

Dari jauh Ku Pohon maaf

lagu ni paling sedih bagi aku. Ntah ... teringat arwah ayah dan saudara yang dah meninggal dunia. Maklumlah ... umur dah lanjut, perasaan hiba senang sangat melanda. Korang jangan hairan kalau orang tua bersalam, air mata mengalir, tandanya dah banyak dosa. Nostalgia pun banyak. Garam pun dah berkilo kilo.

Nanti kalau korang tua .... korang tau la.Dan sempena hari raya esok ... aku sertakan senikata lagu Sudirman ini

Dari jauh Ku Pohon maaf

Dalam dingin subuh hatiku terusik
Kenang nasib diri di rantauan
Bergema takbir raya menitis air mata
Terbayang suasana permai desa

Rindu hati ini inginku kembali
Pada ayah bonda dan saudara
Tetapi aku harus mencari rezeki
Membela nasib kita bersama

( korus )
Hanya ku sampaikan doa dan kiriman tulus ikhlas
Dari jauh kupohonkan ampun maaf
Jangan sedih pagi ini tak dapat kita bersama
Meraikan aidil fitri yang mulia

Restu ayah bonda kuharap selalu
Hingga aku pulang kepadamu

( ulang korus )

Restu ayah bonda kuharap selalu
Demi anakmu yang kini jauh

Selamat Hari Raya untuk semua ... huhuhuhuhu.
Aku tak balik kampung tahun ni ... duit tak cukup ..... waaaaaaaa !!!

1 comments:

rastanails said...

salam...
selamat haghi ghayo utk wak dan kawan2 kek dalam no2umno...
taun nie mmg cilako boto...
kono bagi duit ghayo kek kerajaan rm0.45 sen....
bangang boto la montori2 nie..
nyusahkan org yo...
lopeh ghayo nie harap2 ei dapek la PM baghu...
selamat haghi ghayo...
kalo ado salah dan silap den kepado penyokong2 PR den mintak maap...
kalo kek penyokong umno..sorry..
tidak sekali den nak mintak maap...
ok la nak poie balik kg nie...
babai semuo...

Posting terkini

Blog Archive